neděle 27. září 2020

...asi nepotřebuji

 tolik hodin spánku, stačí mi 6, maximálně 7, a to už jsem pak "protivná" z přespání ???? A teď do toho ještě brzy večer a dlouho ráno TMA. Na tohle mám radši letní měsíce. Ještě, že nežiji u polárního kruhu, hihihi. To by nebyla depka, ale maxidepka.

Včera celý den pršelo, dneska je chladno, větrno a spousty mraků. Dokonce se ohřálo i topení....Pustila jsem ve všech pokojích radiátory....Poslouchala jsem totiž včera v TV nějakého pána z "topného hospodářství". Mimo jiné doporučoval lidem v obytných domech nastavit ventily na 4-5, aby, až se začne topit, bylo zároveň odvzdušněno. Lidé v domcích s vlastním topením jsou na tom líp, postarají se kdykoliv o svá topeniště...a své teplo.

Pokoušela jsem se vyfotit hradbu mraků na jihovýchodě, moc mi to nešlo....







Pan Há je na tom relativně dobře, právě chvíli chrupká po obědě.
 Já dopletla jeden rukávek a nahodila druhý. Už budu, za chvíli, jako Vlněnky, taky budu mít načnuto několik projektů, koneckonců, mám to kam dávat....Taštičky, pytlíky na stahování , košíky....hihihi.
Ráno jsem byla na nákupu, v jednom obchodě náplň do paprik, ve druhém, v akci, tablety do myčky, které jsou dobré....a hlavně pečivo. Příští týden máme s panem Há několik návštěv u lékařů, i zubaře. Konečně, dlouhé objednací lhůty.....Ale hlavně, že JSOU.....Takže se nebudu muset navíc vzrušovat kvůli nákupu..
Zítra je státní svátek, měly by přijít mladí s dětmi. Uvidíme, jak "přežily" víkend  u druhé babičky a na chatě...
Uvidíme.

Klidný nedělní podvečer všem.
A zdraví....
A děkuji za návštěvy u mne.....
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...