pondělí 21. září 2020

...tak máme nového

 ministra zdravotnictví.....

Mladý odešel, zralý nastoupil....Ten nás nenechá hřešit.....

Já dneska po obědě vyzvedla Simonku, potom jsme zajely na hřbitov, protože já ještě nebyla na židovském. A Olomoucký hřbitov, založený roku 1900-01, má i část židovského hřbitova. S velikými a honosnými hrobkami, ne jen pomníky, jaké bývají na hřbitovech daleko starších....

A počasí nám na tuto návštěvu přálo, navíc je Simonka ještě ve věku, kdy na mně nechce stran hřbitova žádné vysvětlení. To s Ondrou by to bylo pro mne horší. Ten tam chodí občas s tátou...
















I Simonka pozná andělíčka.....




Nejen hrobky jsou velké, i spousta domů ve městě jim muselo patřit.... A taky je ve městě v ulicích spousta zlatých dlažebních kostek před domy, ve kterých žili ...než zemřeli v koncentračních táborech....Ať byli bohatí nebo chudí....Čest jejich památce....
Krutost lidí je hrozná. Je mezi námi ale pořád, jen mnohdy dobře maskovaná k nepoznání....A stačí jen ta záludná krutost, s jakou mnoho lidí vychovává své děti...v zášti vůči menšinám, etnickým, sexuálním, chudým, bohatým....Jak se komu hodí..... A navenek..."my nic, my přeci nejsme rasisti, xenofobové " atd.atd. ......

Není to sice o Olomouci, ale ta slova.....pasují kamkoliv.....


Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. Také jsem zvědavá, co předvede nový ministr, nová opatření na sebe jistě nenechají dlouho čekat... Fotky pěkné, sic z smutného místa...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...