středa 16. září 2020

...včera v podvečer

 přijel zeť s dětmi na kolech a přivezli nám trochu zeleniny. Dcera nakupuje u https://www.scuk.cz/olomouc, už jsem o tom někde psala, má to dívka u nich v domě v přízemí.

Tak se se mnou podělila....rajčátka z farmy Pod kopcem Mutěnice, něco ze http://www.zezahratky.cz, něco z jiných bio farem v okolí Olomouce.


Takže budu asi dělat dušenou zeleninu...gigant kedlubna a mrkev, kadeřávek i dýně jsou pro to ideální. A ještě mám v lednici jednu sladkou kukuřici, klas. Rajčátka už jsem snědla před fotografováním, ta snítka je jen jejich zbytek. Byla moc dobrá, slaďoučká a čerstvá...
Ale dneska ještě jednou houbová omáčka.
Ráno jsem přesadila zamioculkas,  stálo mě to dost sil, kytka je velká, ohromná, padlo na to 5 kg nové zeminy a velký úklid koupelny, hihihi.
Takže teď už jen pletení a přežití snad posledního tropického dne. 
A kovid.....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...