pondělí 31. srpna 2020

...poslední den

 prázdnin jsem hlídala děti u nich doma. 

Bylo to moc fajn, dopoledne v podzimním počasí s kamarády na dětském hřišti, pak rychlý oběd, Simonka nechtěla spát, tak hraní s nimi a najednou bylo odpoledne. Nemůžu věřit tomu, že dneska ani minutu neběžela televize !!!! I když jí nahradil můj tablet, kde si Ondra hrál hry a potom koukaly na pohádku...krátkou.....Já si rozbila čtecí brýle, takže slepá babička na čtení apod.

A odpoledne stříhací den s Klárkou....


Jsem zase bez šedin, i když jsem si slíbila, že budu šedovlasá babička. Jenže jsem jednak zvyklá na barvu, druhak se mi mastí vlasy od kořínků a je to na těch vlasech pepř a sůl hodně vidět a třeťak mi naposledy řekla moje sestra, že vypadám jako bezdomovec ??? asi ty šedé odrosty ??? a to se mě dost dotklo....
Takže zase v barvě....


Foceno pod lampu, tak je to trochu zkreslené, je to víc do mědi....

Zítra musím zavolat našemu dodavateli TV, dva dny / bouřky ???/ skoro nehraje TV.
Takže tichá domácnost. 
A odpoledne jedu do města do banky....
Ondrášek zítra první den školy, Simonka bez něj ve školce....
My ke škole nejdeme. Nikdo do školy nesmí vstoupit, příchod i odchod na zvonek....
Uvidíme, jak to bude dál.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...