úterý 22. září 2020

...dneska "pokus"

 s vyzvedáváním Ondráška ve škole a pak pěšky do města na angličtinu na Filozofickou fakultu. Ale pro mne bude lepší vyzvedávat Simonku ze školky a o Ondru se musí "podělit" oni....

Ale pěkně jsem se prošla, nakonec jsem šla na tramvaj u tržnice přes nádherné Bezručovy sady.

Prostě parky jsou v Olomouci fantastické....

Bezručovy sady na mých fotkách z mobilu nejsou úplně bez chyby.... Ale procházka okolo Mlýnského potoka, který odděluje park od Pevnosti poznání, byla moc pěkná. Slunce pálilo, takže stín nádherných vzrostlých stromů byl moc fajn. Na Pevnosti poznání jsem byla s dětmi před 14ti dny. Už se tu dost vyznám, hihihi. Stačí mi jeden orientační bod.





Člověk by neřekl, že je doslova uprostřed živého města, auta, busy, tramvaje...






Už je v pucu, proti obrázku na Mapy.cz


V parku spousta mladých lidí na trávě na dekách, musela jsem se krotit ve fotografování, aby si nemysleli, že chci fotit je....Příště si dám do batůžku fotoaparát....

Zítra už je zase středa, po obědě jdu vyzvednout Simonku do školky, Ondru vyzvedne táta, má home office. Přijedou k nám a dcera přijde z práce pěšky. Fakultní nemocnice je od nás co by Jan Železný oštěpem dohodil. Zítra nám totiž přivezou novou myčku. Ta stará, co tu byla v kuchyni zabudovaná, je už připravená v přízemí na odvoz. Brala moc vody a dlouho "prala". Takže  nám tu novou Zbyněk namontuje, posedíme a uvidíme..... Ještě, že toho hocha máme.

Jdu.

Klidný večer všem.
A zdraví.....
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...