sobota 19. září 2020

...máme tu

děti, tak jenom momentka.....

V pátek jsme se byli s panem Há, konečně, přihlásit u obvodní doktorky. Sehnat lékaře, zubaře a vůbec služby ve zdravotnictví je HOROR....

Předčí to i prodeje, stěhování, malování a všechno spojené s přesunem lidí z jednoho bydliště do druhého. 350 km. Obvodního doktora jsem sháněla přesně dva měsíce, jednak byly dovolené, druhak asi jim stačí jejich pacienti, aby si udrželi svou pracovní dobu a životní úroveň, nechci být jedovatá, ale trochu mě to, jako celoživotní zdravotnici, mrzelo........Všechny doktorky v nejbližším okolí "měly plno", musela jsem zvětšit akční rádius a nakonec požádat asistenční službu naší pojišťovny....Ta, protože je v Praze, udělala to samé co já, začala obvolávat v našem okolí a dopadla jako já....Volala mi, zvětšily jsme okruh, ale aby měl pan Há  dopravu=tramvaj, nedošel by nikam na okraj města do vilové čtvrti....Dostala jsem nakonec nabídkou DVOU paní doktorek, vybrala jsem jednu v dosahu tramvaje, domluvila se s ní. Byla sice zpočátku zaskočená, ale po vysvětlení o našem přestěhování atd....nás objednala...A musím konstatovat, že je to moc sympatická příjemná paní a v klidu nás vzala mezi své pacienty...Hurá a děkuji Bohu, že to nejhorší, co mne strašilo, mám za sebou.....

Včera dorazily oba balíčky do Zásilkovny, tak jsem je cestou od paní doktorky vyzvedla, taky hurá. Dvě věci jedním vrzem, to mě v době koronavirové potěšilo.

Jeden balíček se mi hned hodil, když tu jsou děti. Už včera jsme je otevřeli. A vyškrabávali a konstruovali...

Odpoledne nám totiž zeť přivezl vnoučata...

https://www.agatinsvet.cz/vyrabeni-kreativni-sady/

Ondru to tolik nebavilo, je to do 6ti let, nedivím se, ale taky jedno strašidýlko udělal. Simonka udělala motýla a želvu. A daly to na výstavku....








Dneska mě probudila křeč v noze, nacpala jsem se hořčíkem a už nešla spát. Děti jsou ranní ptáčata, vstávají okolo šesté hodiny a koukají na pohádky...Tak mi to za to nestálo.

Ke snídaní chtěli "suchou" kaši, tak jsem jí uvařila a sedla si k pc....

Uvidíme, co den přinese, venku slunce, jasno bez mraků, ale chladno, jen 7 stupňů. Šla jsem se podívat na balkon, jak tam je a měla jsem pocit zábnutí nohou na dlaždicích. jako by mrzlo, hihihi.




Zaujetí pohádkou....

Klidný a obezřetný den všem.
💗💙💚💛💜

 

1 komentář:

  1. S doktory je to hrozný.Vůbec si to neumím přestavit,shánět doktora a nejhorší je zubaře.Se zubaři je to asi všude naprosto zoufalý.Jak někdo odejde do důchodu,náhrada není a zdravotní pojišťovny s tím také nic neudělají.
    Šikovná vnoučátka.Tohle mě s něma hodně bavilo.Pořád vymýšlet něco kreativního.Také jsme tvořily všechno možný.
    Měj hezké dny Milko

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu