čtvrtek 10. září 2020

...že bychom si zpětně přečetli něco

 zajímavého o buranství ???? Jaké jsou projevy ve světě ??? Hihihi.

glosa Aleš Rozehnal, čtu si na internetu......

Počasí moc nesvědčí procházkám, dneska je od rána zataženo a citelně se ochladilo. Brzy ráno / po sedmé hodině / jsem došla na "páteční" nákup ve čtvrtek, jak pravidelně chodím. Potom jsem už jen vařila oběd a došívala 8 ks malých roušek pro vnoučata. Simonka chtěla červené, ale měla jsem jen káro a puntík a to ještě malý kousek.

Začala jsem to už včera odpoledne, ale začal mě zlobit stroj, miláček Janome, pouzdro na cívku, při "opravách" jsem zlomila 3 jehly. Tak jsem vyndala druhý stroj, ten ušil pár švů a najednou se zpomalil....a nic jsem s ním už nepořídila. Potřebuje asi vyčistit a promazat. Dneska dopoledne mi pan Há uvedl do chodu Janome a na Veritasku se chystá zase zítra dopoledne. To nespěchá. Tak jsem došila ty  ústenky, gumičky si tam musí nasadit dcera podle potřeby dětí, jak dlouhé.


Fotila jsem je před momentem v předsíni, protože už byly připravené v sáčku pro dceru, společně s balíčkem, který jí k nám přišel dneska dopravcem PPL.
Já taky čekám na balíček od Vlněných sester, budu s nimi plést podzimní KAL, svetr SONRAE od Jenn Steingassové. Takže mi přijdou příze a nějaká lanka. Ale já do Zásilkovny, jednu mám kousek od domu. Tak uvidím, mají jen krátkou pracovní dobu, dopoledne i odpoledne. Asi zítra.
Návod už mám koupený, společné pletení na pc domluvené / 1.10.2020 ve 20,00 hod /.



Před chvílí jsem na pletení musela svítit lampou, pletu tmavou přízi. Teď se trochu rozjasnilo. Musím se tedy  pokusit doplést tento rozdělaný svetr. Cca 10 cm tělo, pak rukávy, dlouhé podle toho, kolik mi zbude materiálu....Zvážím, rozdělím, už mám promyšleno.

Pan Há kouká na US Open, já při pletení s ním. Jinak pohoda a dobrovolné "domácí vězení", hihihi.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...