sobota 5. září 2020

...jsem aktivní,

 protože jsem zase jednou vstávala brzy a plná chuti něco dělat. Už se vidím okolo třetí odpoledne, jak budu zívat....

Ušila jsem kapsičku na zip. Ze čtverců, které řežu, když už je z látky jen zbytek, abych neměla krabici různě velkých zbytků. Zatím mám nařezané zbytky na pruhy 2 a půl palce, čtverce 10x10 cm a zbytek malých čtverečků 2 a půl palce . Tohle je kapsička na cestování.....Tolik jsem jich našila, když jedu někam já, najednou zjišťuji, že nemám kam co dát, když to nechci jen tak halabala dát do tašky či kufru. Všechno jsem to rozdala a pár i prodala.

A ta kapsička za ní je zase z bločků, které jsem kdysi na něco ušila a nepoužila. Takže takové oživování mého šití... Ještě musím najít tkanici na zatahování. Zase se učím šít rovně, hihihi.




Uklidila jsem okno. Některé krabice z vršku skříňky šly do skříně v předsíni, budu je určitě x krát vyndávat, až budu něco hledat. V blízké budoucnosti, až bude volno, navrtá mi zeť police. Dvě nad šicí stroj, jednu nad válendu dětí a jednu do ložnice nad čelem postele.A zase zmizí ty košíčky na koši, ve kterém mám výztuhy a výplně. I to časem někam uklidím....Ale nespěchám, klid....



Mišmaš na dětských policích, pořád vede s hraním lego...a musí zůstat "na výstavku".



Vypadá to jako nepořádek, ale je to, podle mne i dětí, uklizeno.
Tak a jdu na tu bramboračku....

💗💙💚💛💜


2 komentáře:

  1. Krásně šiješ,z takových kousků je to hodně pracné.Už říkám dlouho,že bych si měla podobné ušít do tašky.Věčně něco hledám.Asi se už budu muset rozhoupat a začít šít.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...