pondělí 7. září 2020

...nový týden....

Dneska dopoledne pan Há absolvoval neurologické vyšetření "na nohy", lepší už to s jeho chůzí  nebude....Ach jo.

Po obědě jsem si došla do OBI pro zeminu, nějaké květníky, mýdlenku, vřesy....prostě od každého něco.




Trochu pletu ponožky.


Na louce přistál balón, asi porucha, nějak se snažili plamenem donafouknout, ale haslo jim to. Takže mám seriál, dětí na čumendu se vyrojilo spousta...







A tak jim chcípnul....
Koukám, že už je vyfouklý, skládají ho a přijelo jim na pomoc auto....odvezou ho.....


Počasí raně podzimní, slunce, vzduch, větřík.
Zítra musím na poštu pro nedoručený balíček, pro pečivo, po obědě vyzvednu Simonku ve školce, bude u nás přes noc. Ráno jí tramvají odvezu do školky....
Takže zábavy budu mít dost.

Klidný pondělní večer všem.
A opatrujte se.....
💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Balóny také u nás pozoruji z okna.Startují za kopcem a když ho přelétnou,tak někdy jdou k zemi.Naštěstí je to nad polem.Krásně pleteš ponožky.Kdysi je je také pletla,ale teď pořád háčkuji.Už mám jedny hotové a začala jsem druhé.
    Milko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...