čtvrtek 24. září 2020

...včera jsem se navnadila

 na pletení, to já vždycky....když mě rozesmějí moje oblíbené Vlněné sestry...

No a jak to dopadá ????

Rozdělaných projektů přibývá, ale někdy je to pro mne vzpruha. Psychická. Panu Há od včerejška není dobře, je nachlazený, včera měl vysokou teplotu, dneska zatím bez...prská, smrká, funí, jako každý nastydlý muž....Jsem ráda, že už dneska vypadá líp.....

Tak proto.....

Začala jsem další pletení. Vlněné sestry přeložily návod k dalšímu placenému návodu na Ravelry, tentokrát dětský.

No Frills Sweater Junior

Už ho mám koupený, vytištěný a dokonce jsem na něj našla v syslírně  přízi.... Vyzkoušený i vzoreček.... Starou stařičkou novou Loretu, která už dávno není  vyráběná...a já jí měla schovanou jen jako "vzpomínku" na mládí....Ale snad bude stačit na tříleťačku, není na ní uvedená metráž, hihihi.




A pletu.... Koukám u toho na TV, snažím se to brát jen jako kulisu. protože jsme asi negramotný národ a nerozumíme ani mluvenému slovu. Omezení shromažďování má napomoci zpomalení šíření viru....Né, že si to "vláda" vymyslela a chce omezit něco jen tak kvůli sobě.....I politici, nejen ti regionální, občas plácají takové věci ?????, o kovidu a spol, že mi brní uši a stydím se za nevzdělanost/jejich tedy, sorry pro ty, co tu situaci chápou a rozumí........A dost.

Jdu.

Poklidný večer všem.
I těm, co chodí na večeři a nějaké to víno a pivo až po 22,00 a teď už je zavřeno.....
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...