pondělí 1. července 2024

...včera večer

 zase byly pěkné bouřky, kdesi nedaleko. Dneska jsem četla a viděla i v TV něco málo o obci Šišma na přerovsku. To je kousek od nás při pohledu z balkonu vlevo... Taky tam tedy včera šly mračouny. V Olomouci byl té bouře "kraj", ale stačilo to. Foukal tak strašný vítr, zase jsem se bála ulámání horních větví stromu naproti balkonu....Ale vydržel....


Šla jsem dneska ráno s odpadky a na louce okolo domů je spousta ulámaných mladých konců větví. Opravdu hodně.
Dopoledne bylo pod mrakem, teď chvílemi vykukuje slunce a zase fouká. Míň.
Psala mi Uršula, jdu k ní ve středu na chvíli pokecat, mladí brzy ráno jedou na týden do Chorvatska a tak abych měla "lidský"styk....
No a pak mi volala dcera, že zítra přijedou na oběd a rozloučit se na těch 7 dní.
Takže tak.

Dneska jsem si připravovala léky/včera večer jsem zapomněla.... a dva mi docházejí, volala jsem paní doktorce o recepty. A aby neměla na potvoru zrovna dovolenou...Tak jsem jí řekla i o panu Há a chvíli jsme povídaly.

Taky jsem dopletla tričko pro dceru v olivové barvě. A zapošila cancourky a lehce napařila a vyhladila, neprala jsem ho.


Jinak nic moc, nevařím, mám zbytky z neděle, zítra něco s dcerou uvaříme, něco lehkého...A pak mám v lednici spoustu zeleniny a uvařenou rýži. Tak uvidím, na co budu mít chuť další dny.

Koukala jsem na oblíbené blogy, evulekotule ze Světu vstříc jede s celou rodinkou na Island. No, kousek poplavou na trajektu.

Mladí jsou s dětmi na dopravním hřišti, využívají trochu nižší teploty.



No a to jsou poslední novinky ode mne.

Koukala jsem na oblíbená videa na YT, Hamimommy v Koreji v novém domě vařila pro sebe i přátele, plný stůl dobrůtek a žádné maso.


A "divoká dívka" zase pro změnu spousta letních receptů, zelenina, maso, taky vždycky plný čínský stůl.... Video je hodně dlouhé, myslím, že je sestříhané a složené z minulých let ??? A já dneska viděla zatím jen recepty ze žlutých dýní a maxi  dýně ??? cukety ???? a zbytek dokoukám po kouskách, jak budu mít náladu.
Na nás nezvyklé sušení tenkých plátku té druhé dýně, a jiné zpracování zeleniny, než jsme zvyklí.


Hezký a klidný první červencový týden všem.
💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...slíbila jsem dceři,

 že budu aktivní a pokud možno i pozitivní.... Ráno jsem se sama od sebe probudila ve 3,35, to mi totiž večer napsala dcera, že budou vstáva...