pondělí 22. července 2024

...neděle byla

 jiná, než podmračená sobota.

Nefoukal vítr a už od rána bylo horko, v 10 hodin už 28 stupňů. Na chatě, v kopcích...

Vyfotila jsem si jednu deku, kterou jsem kdysi šila.


A několik pohledů okolo sebe.


Stráň s chatami dokola, uprostřed každý kus pozemku=louka. Všude okolo byl smrkový les, ale byl vytěžen kvůli kůrovci. Několik let to byl smutný pohled. Ale teď už jsou kolem břízy, nálet i zasazené borovice. Ještě to tak nestíní jako bývalo, ale je to na dobré cestě.






A už je zase pondělí....
A asi bude zase hic, protože od rána slunce a trochu chladný noční vzduch ae zase rozpaluje.
Trochu jsem poklidila, vytřela, vyluxovala, peru...
Dcera odvedla děti na příměstský tábor, každý jinde, má to hektické...

Simonka angličtinu....


Ondrášek něco technického ????



Jsem zvědavá, jak se jim to bude líbit.

Klidné pondělí všem.
💖💗❤💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...