neděle 21. července 2024

...víkend mimo

město byl dobrý nápad.

Hodlám ho s mladými na chatě absolvovat alespoň jednou měsíčně, když to vyjde.

V pátek cesta na chatu, horko, mrzuté děti a nervozní zeť.

Večer u Zb. sestřenice na grilovaných makrelách, děti a fotbal, a houpačka. Dospělí slivovice, víno, pivo, konce nic moc....

V sobotu dopoledne lehce pod mrakem, tak procházka lesem a loukami. Nakonec pálilo tak, že jsem horkotěžko vyšlápla poslední kopec.

Ale nakonec jsem byla moc ráda, že jsme vyšli, protože v lese jsem už dlouho nebyla. Poslední rok jsem pana Há neopouštěla a byla s ním doma. Moje volba, ale nelituju.

                                                                      rozmazaný digitális


U nás na severu znám jen růžové a červené, taková větší odrůda???
 Tady malé, žluté.

krušina olšová


Malé náletové smrčky.....
O kousek dál už větší.



Po vyykácení napadených smrků vysázeny hlavně borovice.
Církevní lesy.


Listnáče u potoka.



A další rozmazené...tentokrát lnice obecná.


černohlávek obecný
Hluchavkovitá léčivka.


chrpa


Motýl na levanduli u spodní chaty.


Večer další rodinné posezení spolutchýně, já si před chatou psala se svými kolegyněmi a pletla.
A pila chorvatské pivo.
Mladí ze svých výletů vždycky dědům přivezli pivo. Letos už ne panu Há....a den před návratem, když už bylo v autě pivo pro dědu Evžena...děda náhle zemřel....
Takže pivo zbylo na nás....

Nad stolem krásné letňáky....
A už padají, během mého posezení mi skoro na hlavu spadla tři jablka.




Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...