neděle 14. července 2024

... dusná sobota


za mnou....

Dneska ráno bylo dost pod mrakem, vítr se změnil na východní a maličko se ochladilo. Ale jen maličko.

Tak jsem rychle za chladu uklidila celý byt, vyluxovala, vytřela, kytky jsem zalila včera, jen ještě utřu prach. několik dní tu budu mít vnoučata, tak aby bylo všude bez mých padajících vlasů...To nedokážu ovlivnit. Stejně mám zapnutý ventilátor, aby rozhýbával vzduch.

Hodně si ve volném čase čtu, stáhla jsem si do Kindlu nějaké knihy z mé knihovny v PC. Na pletení jsem dva dny ani nesáhla. To jsem celá já, buď ho nepustím z ruky a nebo dělám, že ho nevidím.

Taky jsem byla dost na netu. Až tohle dopíšu, objednám na zítřejší odpoledne Rohlik.cz, dopoledne jdu na Magistrát zařídit si změnu v OP. Jsem sice objednaná na první volný termín, ale to je až v srpnu. Tak to zkusím zítra přijít brzy neobjednaná...Pak ještě nějaké pochůzky...

 Včera jsem koukala na YT na svá oblíbená videa, dám sem to, co se mi líbilo, třeba o ovoci z Asie....

Znám všechny tyhle plody/hlavně z YT, že, jen druhé jsem si musela najít, akébia pětičetná. Jahodový stromek mě překvapil, myslela jsem, že roste jen jako keř a ne vysoký strom se silným kmenem. Ostatní ovoce je známé, i u nás roste.


💙

Mladý muž v japonsku byl jednu noc v malém rekreačním karavanu. Představil spoustu vychytávek. Od baterie přes vaření. Samozřejmě reklama....


💚

Jednou týdně vydává své video Nami. Dneska o horkém létě, melounu, nákupech bavlnek a vyšívání. 


💛

A Hamimommy nás navádí k letnímu vaření kimbapu......
Asi si něco udělám.


💜

To je toho zase spousta ke koukání, potřebovalo by to, aby zapršelo.

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...