středa 10. července 2024

...hledala jsem

 včera něco na netu, když mi najednou z Chorvatska zavolala dcera....Mami, sedni si, prosím. Umřel děda Evžen....Zbyňkův táta, můj takřka vrstevník, pracovitý, milý člověk s aurou láskyplného otce a dědy... člověka. Bože, bylo to tak náhlé a nečekané. Někdy má člověk skrytou bolístku, ani o ní neví a pak například  stačí několik dní extrémního počasí a prásk.....Je mi to moc líto, Heleno a jeho všichni nejbližší. Dneska je to jen 14 dní, co odešel můj/náš pan Há.

Fotka z října 2023, 80 pan Há a 10 Ondra.

R.I.P.

Mladí jsou v tomto okamžiku na cestě domů z dovolené, moje nervy jsou parádně napnuté 
Tak mám TV jako zvukovou kulisu a brouzdám po internetu. Hraju karty a tak vůbec... Venku už je 29 stupňů a co bude odpoledne je ve hvězdách.

Na Aljašce mladí manželé vyjeli na lov štik, nádherné záběry přírody, hory, voda, ryby, ty pod míru pouští zpět do vody.... videjko přesně na mé uklidnění.


Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜




2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...