středa 24. července 2024

...mami, odkud to

 hřmí ???, ptala se mě dcera na WA. Když jsem jí poslala idylické mraky na jihozápadě.....



Tak jsem šla na druhou stranu bytu a tam bouřilo....Nad městem a Kopečkem. Hned jsem psala i Uršule, jezdí tento týden zalévat k dceři do Týnečku zahradu....ano, tam byla blesková bouřka.



Je pravda, že dneska hodně fouká a mraky plují po obloze pěkně rychle.
Dopoledne jsem byla venku a pro pečivo.
Tam, kde jsou vzrostlé stromy, byl příjemný chládek.

Malůvky v Čajkovského ulici směrem ke gymnáziu.



Jinak nic nového.
K obědu jsem si udělala korejskou polévku.....


A před chvílí jsem naložila okurky a la kimči.


450 g /tj dvě/ umyté okurky na kolečka, přidat lžíci soli, lžíci cukru a promíchat. Za 15 minut propláchnout a slít. Okurky zaměkly....
1 mrkev na nudličky
3 cibulky s natí nebo 1/2 cibule a jedna cibulka
4 stroužky česneku
drcený zázvor podobném množství
V misce smíchat :
1 1/2 lžíce cukru
1/2 lžíce soli
1,5 lžíce čili na kimči
1 lžíce rybí omáčka
1 lžíce sojová omáčka

No a v míse to zamíchat a za půl hodiny lze jíst nebo dát do krabice do lednice na delší dobu....


Dobrou chuť všem.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...