středa 24. července 2024

...že by dneska ???

 Od rána spousta mraků, před osmou hodinou dokonce spadl i deštíček. Jako na potvoru, když vedla dcera vnučku na příměšťák....

Vzadu v dáli na přerovsku už pršelo a pomalu se to nasouvalo i k nám. Mobil moc déšť nebere, takže to vypadá jen pochmurně. Ty fotky. Ale prší. Pršelo.

Minulý týden sekali trávu, bylo to pěkně zelené a přes víkend se to horkem pěkně spálilo do žluta.







Mraky jsou skoro pryč, ale vítr fouká a uvidíme, co se z toho vyvrbí dál. Půjdu si pro pečivo a víno k Uršule/na pátek.

Jeden recept, který mne zaujal na netu. Podle mě takový zbytkový, hihihi. Ale já experimentovat nebudu. Minule jsem dala k hovězímu koření na roštěnky a děti jedly suchou rýži.....


Trochu jsem přerovnávala skříň a stěhovala věci zleva doprava....Ne, musím něco dělat i za cenu toho, že mě bolí srdce a pofňukávám....

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...