neděle 7. července 2024

...dneska mží.....

 Včera bylo doslova nesnesitělně, nemohla jsem se dočkat večera a ochlazení, deště, ale nic z toho nebylo. Další tropická noc. Možná bouřilo někde jinde.

Ale ráno poprchávalo, mžilo a je dost pod mrakem. Byla jsem jako bubák/pocitově, tak jsem se vrhla na nějaké uklízení skříní, třídění. Nové na výběr zeťovi a spolutchánovi, něco do kontejneru na oblečení, něco vyhodit. Dost mě to vyčerpalo, nejen tělesně, ale hlavně duševně. A rozhodla jsem se, že po rekonstrukci nemilosrdně projdu i své oblečení....To budu mít uklízení a přerovnávání dost.

Teď jsem si uvařila kafíčko, hlad nemám ani, kupodivu, chuť na něco dobrého....



Odpoledne jedu k Uršule, už se těším na naše řečičky....

Mladí užívají dovolenou.





Domácí večerní posezení u moře, pěkný chleba....


A trocha toho řádění ve vodě.....


No, já večer pletla, koukala na Tv /u toho a chvíli si četla.
Takže jsem dopletla sedlo a oddělila rukávy.


Myslím, že pro dnešek bylo práce dost. Pustím si oblíbené nedělní programy na čt1, budu chvíli plést, pak si dám jednoduchý oběd a bude odpoledne.....

Klidnou neděli všem.
A zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...