úterý 9. července 2024

...a vedra pokračují,

 i jinde v Evropě je nesnesitelný hic. V Albánii, říkali v TV zprávách, dneska 45 stupňů.

Já hned dopoledne vyrazila do města do Šantovky, měla jsem tam objednané komiksy pro děti.

Díl 8. a 9. Amulet pro Ondru.

Kazu Kibuishi : Amulet 1-9 / konec /.

 A na zkoušku něco i pro Simonku, mají i druhý díl, ale uvidím, jestli jí to bude bavit.

Malin Falchová: Polární záře 1


Mladí ještě užívají moře a slunce a půjčený paddleboard.
Poslali mi i mapky, kde na nich obeplouvali pobřeží.




Jsem ráda, že si to užívají. A taky středomořskou květenu....

fíky


dub cesmínový


mimoza


oleandr


Já jsem si cestou do knihy Dobrovský koupila krevety a lososa a udělala jsem si přímořskou mňamku.
Teď už si jen budu číst, plést a pít vodu na zavodnění, málo piju a dívím se, že mne bolí hlava.

Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...