neděle 30. června 2024

...týden jsem tady nebyla,

 byl to pro mne velmi krutý týden....

Ve středu můj/náš pan Há odešel.....milovaný muž, táta, dědeček, tchán, strýc a švagr několika málo příbuzných. Můj pan Há....

Všechno jsme s dcerou zvládly, ale...Je to pro nás těžké, moc.  R.I.P. ....❤❤❤

V pátek jsem ráno jela k mladým, hlídala jsem děti, měly oba krásné vysvědčení. Odpoledne jely s táto na chatu a my byly zase s dcerou doma u nich. V sobotu dopoledne jsem jela domů, bylo strašně dusno, bylo to až děsivé. Dneska byli mladí s dětmi u mě na oběd a později se jeli koupat. Děti potřebují program a volnost.

Já dneska čtu maily, oblíbené blogy a pletla jsem u 51.Povídání s Vlněnými sestrami.


Jak je dusno a lepkavo, špatně se mi posouvá příze, směs lnu a bavlny, pořád si chodím mýt ruce. Ale už jen kousek "těla", pak jen spodní lem a budu mít hotovo. Snad to nezapomenu vyfotit.

Klidný, i když parný a dusivý, víkend všem.
💖💗❤💙💚💛💜


4 komentáře:

  1. je mi to moc lito, mate dobrou rodinu, pomuzou se vsim drzte se.....hamr na jezere,porad jsem se nenaucila nic..

    OdpovědětVymazat
  2. Upřímnou soustrast, chce to čas, vzpomínky zůstanou, Alena

    OdpovědětVymazat
  3. R. I. P. Vašemu manželovi. Vám hodně odvahy, pokoje a naděje. Vím, jak to bylo těžké pro maminku, když nám odešel tatínek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...slezina, minislezina,

 toxikologických důchodek z Ústí nad Labem v Olomouci byla moc fajn. Probraly jsme doopravdy kdeco a podrbaly o všem a všech.... Cestou domů...