sobota 13. července 2024

...bouřlivá

 sobota. Tak na nás taky došlo. Myslím na Olomouc a bouřky. Jedna byla po obědě a druhá, třetí....po šesté hodině večer. Podvečer.

Byla tu dcera s dětmi, chtěli jít zase plavčit, ale po té bouřce se dceři nechtělo a děti byly utišeny prodlouženým internetem. Nevýchovné, leč někdy je třeba jednat i přes své přesvědčení. Moc pěkně jsme si s dcerou povídaly, bylo to fajn i přes smutná témata....

Odjeli a hodinku potom se nebe hrozivě zatáhlo.




A potom opakovaně bouřilo, blýskalo, pršelo až do pozdních večerních hodin. Možná i v noci, ale to jsem zaspala.
Ještě včera jsem sundala v pokojíku ze skříní krabice, nelítostně jsem přebrala jejich náplň, udělala dva pytle na odpad. A pět krabic složila. Zbytky jsem dala do tří a uklidila do nástavce v předsíni. Byly to převážně odstřižky látek, ze kterých jsem myslela ušít něco malého patchworkového, ale uvědomila jsem si, že už TO šít nebudu.....Mám látek půl skříně, když budu chtít. A ještě mě čeká jedna malá taška plná krajek a lemovek atpod., kterou taky přeberu a uložím do jedné plastové krabice na šití, kterou mám taky v "patchworkové" skříni.

Ráno jsem si ani nepřispala, hned jsem vstávala, byla s těmi odpadky a i složenými krabicemi do sklepa.

Teď si uvařím kafíčko a mám mufinku od dcery ze včera....A pak uvidím, na co se "vrhnu".
No, mufinku....spíš mufinu....




Klidnou sobotu všem.
💖💗❤💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...