neděle 28. července 2024

...sobota byla

 pro mne dnem nervů, ani nevím proč.Změny tlaku venku ????

V pátek jsem byla u Uršuly, bylo to moc fajn, jako vždycky. I domů jsem došla včas a v pořádku, hihihi.

No a včera tu byli mladí na oběd a potom to přes koupaliště v Penčicích vzali na chatu. Nakonec jsme dělaly jen ty meruňkové knedlíky a hovězí polévku. Knedlíky se moc povedly....Jedli jsme je všichni, jen Simi nemá ráda nic plněného...takže měla šišky....Ano, jí i buchty bez náplně....






Tvarohové těsto :
250 g tvaroh
250 g hrubá mouka
1/2 sáčku vanilkového pudinku, já nedala a bylo to dobré.....
1 vejce
špatka soli
vařit 8-10 minut do vyplavání

V předpise meruňky vypeckují a dají dovnitř cukr, já nepeckuji a spíše osladím sypání. Líp se to i balí do těsta. Myju ovoce dlouho před použitím, aby oschlo.

My dělaly skoro trojnásobek těsta, něco zbylo, samozřejmě.
Po obědě nanukáč a jeli.....

Odpoledne jsem osprchovala kytky v celém bytě, otřela parapety atd. Prostě jsem něco musela dělat, protože ty moje nervy....
Chvíli jsem si skládala puzzle....


Háčkovala jsem podkafíčka pro Uršulu, tak si tu uložím návodek....


Jsou malinkatá, akorát pod sklenici s vínem nebo malý hrnek...

Dneska jsem vstala jako obyčejně, uklidila jsem celý byt, chvíli přemýšlela nad blížící se rekonstrukcí koupelny a záchodu, už za 14 dní.

Venku pršelo, asi tak 3x, dokonce hřmělo, ale bouřka byla v dáli nad Přerovem a pak se přesunula i nad chatu, psala dcera.




Teď už je i jasněji, ale mraky jsou pořád.

Jdu něco dělat.

Klidnou neděli všem....i když bude mokrá....
💖💗❤💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...