pondělí 29. července 2024

...dneska ráno bylo

 

jen 12 stupňů, noc byla příjemná, po dlouhé době netropická.

V poledne mám objednané nějaké uřady, tak doufám, že se cestou neupeču....

Když říkám neupeču, hned myslím na skutečné pečení. Moje sestra mi při posledním povídání přes WA poslala fotku bábovky z nové formy Tecoma a pak ofotila i recept. Moc jim chutnala, tak bych mohla jednu upéct se Simonkou, až je budu koncem týdne hlídat. 




💕💖

Dneska jsem dostala mailem konečnou smlouvu na rekonstrukci i data, kdy proběhne. Protože je k nám kvůli pracem v našich ulicích nedostupnost autem...tak to bude těsně po...což by mělo být po 8.8. Snad to dělníci stihnou...To potom budu u mladých, dneska odpoledne to proberu s dcerou, přijde ke mně.
A musím to dneska odpoledne okouknout, jak daleko jsou. V sobotu dcera říkala, že na některých nových parkovacích místech už stála auta. Asi jen na víkend, asi návštěvy, protože budou pak muset udělat novou i vozovku.

Takže mám na co myslet.

Ještě trochu počtení....


Klidný den všem.
💖💗❤💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...