pondělí 22. července 2024

...a pondělí se zatím

 neliší od předchozích dnů.

Na jednom/nejednom blogu jsem se dočetla, že horko a dusno není jen můj osobní problém. Trpíme hlavně my, generace dětí, která pamatuje dvoumetrové závěje, rampouchy metrové a propršené celé prázdniny....Doby, kdy rok měl 4 roční období ve správný čas a délce.

Po úklidu, pověšení prádla a uvaření oběda jsem si dala, nechtíc, šlofíka po obědě. Vsedě a přerušovaně. Jako všechno přerušované to bylo neuspokojující a tak jsem byla lehce/dost mrzutá. Pomohl mi to zlepšit nanuk z mrazáku. Děkuji dceři a vnoučatům, že je mám, hihihi.

Venku je 33 stupňů a radši se ani nebudu dívat, kolik je v ložnici. Už ve stínu. Sálající zateplené panely ale zvedají teplotu i v relativním stínu.

Nakonec jsem tam šla, hnána zvědavostí. Dneska se mi přes noc podařilo byt dobře vychladit. A ve správný okamžik ráno zavřít a zaclonit okna. Není v bytě nesnesitelně. Tolik. Až na to, že jsem zase trochu jako v noře, přítmí a pocit odtržení od světa.



Chudák brambořík byl v pokoji, nejteplejší místnosti, začaly mu žloutnout listy...Tak jsem hledala na netu příčinu a pomoc...Protože jsem tentokrát zálivku přísně hlídala. Nakonec to bude tím suchem a teplem. A velkým kvetením. Jedno s druhým a on se naštval...Podle rady jsem vyštípala žluté listy a přestěhovala ho do nejchladnější místnosti v bytě. Což je ložnice. Nemám ho zalívat a on se sám rozhodne, jestli chce žít nebo jen odpočívat. A zalít před vánocemi, hihihi.


Na stůl v kuchyni jsem dala pár letních jablek z chaty, ani ne tak na jídlo, ale krásně mi to tam voní. A vedle nich tři oříšky pro Popelku, které našla Simonka na zemi při procházce lesem.


No a co takhle ještě nějaké virtuální spojení se světem ????

Vietnamci v Německu, Her 68m2, ukazuje své pěstování růží, rady a porady, jak na to....A co s nimi dělá ona/oni.


💖💗

Na  Aljašce zatím nakládají rybí maso, dělají rosoly a džemy, suší byliny na čaje.....


💙💚

A ve Francii na renovovaném zámečku dělají postel do své ložnice. Hm, celkem návod.....Ale při pohledu na fórové mininožky a věk těch, co tam budou spát, mě trochu děsí představa o.....


💛💜

No, to by pro dnešní den stačilo. Ještě musím kouknout na www.svetuvstric.cz, určitě tam bude nějaký nový chladný příspěvek.
Přečíst si maily.

Klidný podvečer horkého dne všem.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...