pátek 1. září 2023

...máme polední

 pauzu....Tak se můžu vrátit ke včerejšku.

Dopoledne s panem Há na poštu vyzvednout zásilku jen na jeho jméno. Vaření oběda, povídání, pohádky a tablety, hihihi.

Odpoledne jsme zajeli s dětmi kousek od Olomouce, k Prostějovu, na zámek Čechy pod Kosířem. Nechtěla jsem na prohlídku interiérů, toužila jsem po dlouhé procházce parkem... A ty stromy....

https://cs.wikipedia.org/wiki/Čechy_pod_Kosířem_(zámek)








Dračí jeskyně s dřevěným drakem u vstupu....











Mánesův altánek....





Rozhledna....


Dopoledne bylo moc pěkné. Ještě jsme se zastavili v zámecké kavárně a potom domů za panem Há.

Poslední den srpna.....škola volá. Ještě čtyři noci/říkala mi Simonka a jde do školy.

Pěkný den všem.
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...