středa 29. září 2021

...třetí den v týdnu,

 nějak mi to nedochází, že už je zase dneska středa.

V pondělí po obědě přivezla dcera pana Há domů z nemocnice. Původně měl být už v deset propuštěný, ale začalo ho prudce bolet levé koleno, tak ještě čekal na konzilium .... Já potom ještě musela zaběhnout do lékárny pro prášky na tu bolest, zabraly, jsem za to ráda.....Jak to bude s chozením jako takovým, to uvidíme.....

V úterý byl volný den, mladí byli s dětmi dopoledne někde v přírodě i s opékáním buřtů místo oběda. Pak u nás, chvíle povídání a rodina se rozpadla, hihihi.  Simonka zůstala na dva dny u nás, i s chozením do školky. Zbyněk s Ondrou jeli na odpoledne za druhou babičkou, spolutchán je po operaci kolena v lázních Slatinice....A dcera si domů jela připravovat přednášku.

Takže máme Simonku.

Cestou do školky.....po obědě, včera i dneska. Okolo Moravy, jeden ze dvou "mrakodrapů" v Olomouci, nově dokončený dům Envelopa, který byl v začátku stavby, když jsme se přistěhovali.... A dvě velkoplošné malby, hit města v tomto roce ???? A všude jeřáby/stroje.






A jsem skoro u školky....



Dneska cestou domů v Tescu pro Bárbínu, kterou jsem slíbila, ještě pár maličkostí a domů.....

Ráno jsem se cestou ze školky  zastavila na tržnici, nějaké ovoce, rajčata a jiřiny do vázy.....



Hezký den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...