sobota 4. září 2021

...sobota, slunce, klid

a pohoda, zatím. Dopoledne čekáme dceru s vnoučaty, odpoledne jedou na oslavu narozenin holčičky ze školky. Potom za zetěm na chatu. On tam bude "dřít" od rána....

Já včera dopletla Ankers cardigan My size od PetiteKnit, který jsem pletla společně s Vlněnými sestrami. Ten druhý, Ankers summer shirt jsem dopletla už je to dávno, a je dokonce dost nošený....hihihi. Jenže byl z mé syslírny s materiálem, bavlna, tudíž jsem se s ním moc nechlubila...Tenhle je z materiálu od VS, ale tam akci dokončili taky před časem, já jsem děsně pomalá.... Velikost L, příze Jawoll 50 g 210m, barva 20122 a k tomu mohér Tilia od Filcolana odstín 352, 210 m na 25g. Tato barva Jawoll byla asi oblíbená, nestačila mi, musela jsem čekat na doskladnění. Takže mám zase víc, hihihihi.....Ale to nevadí. Už s ní mám plány. Barva vyšla nejlíp na první fotce....


Neprala jsem ho, jen napařila napařovačem na zmačkané prádlo. Viděla jsem to na jednom blogu, taky tak "napínám" uháčkované dečky. Trochu na ně rozpráším škrob ve spreji,  urovnám a pak klouzavým pohybem přejíždím přes dečku/prostírku. Samozřejmě, že dečky s pikotkami v poslední řádě potřebují špendlíky, ale takové já v současné době nedělám.




Tak tady na té poslední fotce je ta barva nejhorší....👎Ale zase ty knoflíčky, taky od VS.
💗

Takže tak.
Dneska jsem byla, jako skoro každý den, ranní ptáče. Tak jsem si četla poštu, blogy a videa. takže něco zajímavého.

U Nikol je video, kde, hlavně, byla na noční návštěvě v Ikea. A tam pár novinek od různých poradců. Bylo to vše o dobrém spánku. Mne zaujalo přepínání mobilu na neškodnější červené světlo, uvádí návod, jak na to.... Teď se chystají s mužem a malým Vinckem na měsíc cestování karavanem po Středomoří...Držím jim palce, ať se jim to povede a užijí si to, i s mimčem.


💙

A když už jsem byla u toho pletení/svého, tak ještě jedno pletací video.
Krásný pletený šátek a zajímavá bordura připlétaná na okraj oko za okem na šesti přidaných okách. Tedy řada za řadou.
 Moc pěkné....


💚

Musím si sem uložit dort, který s oblibou peče Evulekotule, navíc je doba ovoce z našich luhů a hájů, maliny, jahody, ostružiny....Dort tří dnů.
💛

A abych tady zase netrávila celé dopoledne, zapíchla jsem se u rosamitnik. Její psaníčka jsou kouzelná. A jí to moc sluší v oranžových šatech z překrásné látky. Bez mučení se přiznávám, že jsem taky milovníkem oranžové. Měla jsem krásnou oranžovou lampu v ložnici, milovala jsem její světlo, už proto, že, když svítila, tak..... No dost, takové detaily snad ne.....Jednou prostě spadla. Tak jsem přešla na jiné barvy....
💜

Tak a jdu se podívat do kuchyně, co Pan Papiňák, vyndat maso, přelít vývar, připravit na rajskou. Dcera přiveze knedlík....O oběd je postaráno. 
Venku bude dneska pěkně, snad babí léto. Užijte si ho všichni, víte, že podzim a zima nás zase zpomalí a unaví.....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Krásný svetr i barva se mi líbí.Jsi šikovná.
    Ten šál je také nádherný,ale asi ne snadné ho uplést.
    Milko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...