čtvrtek 9. září 2021

...slunce, slunce,

 i když pofukuje.

Dneska jsem byla na nákupu v Lidlu Velkomoravská. Tam dvě zastávky tramvají, pak cca půl km do sídliště. Lidl nový, čistý, plný lidí. Chtěla jsem si koupit vřesy za rozumnou cenu na balkon do poloprázdných truhlíků. Malé, ale milé.



Domů jsem to vzala napříč sídlištěm Povel, potom kousek podél výpadovky, ale ta je odhlučněná malým násypem a alejí blízko sebe zasazených stromů. A najednou podchod pod silnicí a byla jsem doma. Byla to pěkná procházka, je slunečno a teplo.



Na několika místech dětská hřiště....jedno z nich. Taková prolézací stará mašinka.




Tady je velká křižovatka, za ní Lidl/z boku a velký dům, který nevím, co je.... co býval. A ještě kousek za ním oplocený areál starých domů  s několika vraty . Asi bývalý areál nějaké továrny ????
Tudy jsem šla poprvé.


Uklidila jsem nákup, volala mi kolegyně Uršula/příště jen Uršula, včera jsem byly na mobilním spojení s holkami, které měly v Ústí slezinu nás důchodek....Viděly jsme je i slyšely.....

Tak to je asi poslední novinka....Jo, ještě bych málem zapomněla, pilea má, po přesazení do většího květináčku, první miminko......



Hezký den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...