čtvrtek 30. září 2021

...procházka

 v podmračeném dopoledni.

Nebo spíš ránu, odvedla jsem Simonku na osmou hodinu do školky a.....

Simonka mi říkala, že dům s modrým jednorožcem má pomalovanou i druhou stranu....Tak jsem se ze školky vydala na cestu.

Nejdříve jsem vyfotila stromky okolo domu, z dálky jsem si myslela, že jsou to jablka. Ale zarazilo mě, že už nejsou otrhaná/orvaná kolemjdoucími. A Milada říkala, že se dívaly s dětmi na spadané ovoce a že jablka ani hrušky to nejsou. Ne, podle mě je to kdouloň obecná. Nechtělo se mi to rozkrajovat kvůli semeníkům, ale myslím si, že mám pravdu... Stromky jsou doopravdy malého vzrůstu, listy odpovídají.....Jsem, koneckonců, v městě Flory Olomouc, tak mě ani nepřekvapuje, že sem dali toto ovoce.....




A tady je tedy slíbená druhá strana domu....asi koleje VŠ. Jo a ty stromky kdouloně....



Potom jsem prošla parkem za Přírodovědeckou fakultou.....Tady se Ondra naučil číst. Cestou do školky studoval nápisy u kamenů.




...třeba čedič.....


No a pak už jen ulice, ulice...a byla jsem tam.Kam jsem cílila.













A odtud jednu zastávku tramvají okolo Pedagogické fakulty se sochou TGM.....Pak už dál tram nejede, dělají nový most....


Nevím, oblouky mají spojené v ulici ZA/PŘED mostem, to asi budou nasouvat vcelku ?????


Ve městě je spousta honosných domů a vil. Ulice jsou krásné ale i s řadovými domy....



Třeba Státní zastupitelství má nádherný dům s velkými okny, skoro do romantických filmů z 18. nebo 19.století, hihihi.

Tak a jdu vařit.
Dneska jednoduché jídlo, květákový mozeček s bramborami a salát.
Pan Há mi tu pospává za zády, venku vykukuje sluníčko.
Odpoledne mám "toxi slezinu" s Uršulou, tak uvidím.....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...