pátek 24. září 2021

...pátek a ticho,

 které mne v bytě obklopuje. Ne, že by byl pan Há hlučný člověk, ale každý pohyb, krok, slovo, které pronese....mi zaplňují život. Teď jsem tu na víkend sama a pociťuju to....💘

Včera byl pěkně červený západ slunce.




Kdysi se říkalo, západ hoří, východ bude hasit....A dneska to tak vypadá. Včera bylo na slunci tak teplo, že svetr byl nadbytečný. Dneska už je nebe plné mraků a teplota se drží jen maličko nad nulou.




Když už jsem byla na balkoně, tak ještě dýně a jahody, ty ještě kvetou.....


A oleandr taky......


Včera jsem neupletla ani očko, tak to dneska zkusím dohnat. Nakonec do OBI nepůjdu, umyju si vlasy, budu vařit a plést. A taky mne čeká mixování strouhánky, mám od dcery asi 8 rohlíků a my taky něco máme nesnědené. Minule jsem strouhánku koupila a po otevření jsem jí použila jen jednou a podruhé jsem jí vyhodila, připadala mi zatuchlá, žluklá....takže zase přejdu na svou. Někdy jsem dělávala z tvrdých rohlíků, co se nesnědly, a někdy i z čerstvých rohlíků. To se tak při nákupu člověk zklame a musí to vyřešit "po staru".



Včera jsem v Tescu viděla tyhle podložky pod horké hrnce. A hned jsem si dvě vzala, pod konvice nebo i hrnky na stolek, jako "prostírání", přesně takhle jsem si to představovala. Neutrální na jakékoliv ubrusy či dečky, měli poslední dvě. A vůbec, všimla jsem si slev v nádobí, koupila jsem si čtvercovou otevírací formu na koláče/vlastně cokoliv. A ještě mne zaujaly dortové formy kulaté, různých velikostí, jen s dnem, co se dá vyndat, sesunout. Ale protože jsem byla jen procházkou a nechtěla jsem tahat kupu tašek/moje krční páteř nedovoluje.....tak snad příště.....


Když jsem se okolo páté hodiny vracela pěšky domů z nemocnice, tu a tam jsem ulomila něco do vázy. To já dělám často. Když jsme bývali na domku od jara do podzimu a já chodila každý den za mou maminkou, vždycky jsem něco utrhla. Jednou cestou k ní, jednou cestou zpět od ní k nám na domek. Naše vázy byly pořád plné lučního kvítí, větviček.....To mi tady zatím chybí, ty včerejší větvičky jsou z kamenného plotu za nemocnicí. Nikdy bych nic nelámala u domků.....A protože pana Há zlobí ty nohy a naše procházky se omezují na nedaleký okruh okolo domu, procházky do lesů a luk mi chybí. Tak snad se to po infuzích zlepší, ťuk ťuk.......



💗

Odpoledne půjdu za panem Há, přinesu mu hrnek dobrého kafe, popovídáme......

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Milky, zdravím. Krásné fotky západu slunce. Co to pleteš? Taky mám ráda, když jsou na stole ve váze květiny. Měj hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...