neděle 5. září 2021

...dneska jen na pár slov,

 protože dneska nic moc nálada...nevím proč, změna počasí ???

Pustila jsem si Michaela Bublé, jedno z jeho starších alb, nevím, jestli to bude dobře nebo ne...

You and I....


Jinak se nic nedělo, vařila jsem, trochu pletla, koukali jsme na tenis US Open.

Na YT nové video od http://www.krampolinka.cz , tady je bolerko slovem, tady obrazem....


A co se jídla týče, dneska se mi oběd nepovedl. Závitky z kapusty pečené v troubě se směsí zeleniny mimo závitek /čajot, lilek, cuketa, cibule, česnek, paprika, feferonka, koření....Ale pekla jsem to jen 50 minut a v keramické zapékací míse to bylo málo, připadala mi tvrdá, myslím ta zelenina....Takže i stará kuchařka může šlápnout vedle. Musela jsem to hodit na pánev a dodusit....Takže neúspěch mě mrzel....Tolik dobré zeleniny přeci nemohlo do koše.
Prostě den nic moc, hihihi.

A nakonec ještě video japonského singl muže, co si všechno dělá sám... Ten nemusí partnerovi vykládat, že oběd posunut.....
Video nazval Japonská snídaně. Mimo jiné miso polévka/vývar z řasy a sušeného tuňáka + cibule, tofu na kostky a miso.... chvilku povařit...../. A potom, ke konci videa vařená zelenina=natě, jak já říkám. Miluju japonské=asijské muže, že tolik holdují zelenině.


Video má anglické titulky.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...