sobota 11. září 2021

...11.září, ach jo,

 takové datum....

Jako by ten den roku 2001 byl nedávno, ale už je to 20 !!!! let.

Já dneska ráno vstala plná chuti do práce, uklidila jsem byt, převlékla polštářky, vyměnila deky...Prát to ale hned nebudu, TAK moc se mi zase uklízet nechce. A je toho do pračky málo.

Pustila jsem si počítač a zjistila, že Vlněné sestry měly včera podcast....Povídání s Vlněnými sestrami.



Tak jsem si ho pustila, trochu přerušovaně...a zase jsem se inspirovala. Ale musím to pořádně promyslet, abych se zase nezamotala do něčeho, s čím pak budu prokrastinovat, hihihi.
💗

Na Apron je dneska předpis na vietnamské bagety, už asi podruhé, ale výsledek mě fascinuje....


💙

S českými titulky recept na salát s kuřecími prsíčky, mangem a avokádem. To bych si mohla udělat, když se snažím "odlehčit"....


💚

Tři jídla z husy, která jim tam, mimochodem, chodila po terase.... Moje oblíbenkyně z Tchaj Wanu, zase pěkné záběry "předzahrádky=terasy" ??? Spousta velkých květináčů s rostlinami, líbí se mi to u ní. Včera jen s bratrem ????


💛

Měla jsem několik sešitů s návody na pletení, cca od roku 1980. Ale znáte to, něco jsem půjčila, něco se mi nevrátilo...., něco mi připadalo nemoderní, něco jsem rozdala při stěhování vloni. A najednou koukám, že i ve vzorech se všechno vrací, že už jsem TO někde viděla. Takže tak. Třeba tady na  https://www.youtube.com/channel/UCoQzdLuHpIWdbU8drCZ3DaQ

💜

Nejnovější videa pelmel jsem sem dala, půjdu si připravit dnešní vaření.

Klidnou teplou sobotu všem.
💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...