čtvrtek 23. září 2021

..hektický den

 skoro za mnou.

Ráno jsem s dcerou odvezla pana Há na infuzní léčbu skrz nohy....thiogamma.

Pak ještě pro recept na jeho senzory, podepsat, dojít poslat na poštu. A na malý nákup a procházkou domů. Doma chvíle klidu a po druhé hodině jsem pěšky šla do nemocnice na návštěvu za panem Há....hihihi. Přišla jsem před chvílí, najedla se a projíždím blogy a videa.

Zase jsem nadšená z podzimního videa u Jejích 86 m čtverečních. Proměna letní terasy na podzimní.


Včera u Sros v Kambodži vaření zhttps://www.receptyonline.cz/mauricijska-papeda-kafrova-limetka/. Zase jednou exotické ovoce.


A u Hamimommy nakládaní zeleniny, vtipné a veselé vaření pro dcerku, prostě takový jeden normální den.....


Jinak tedy nic.....
Trochu pletu, zítra potřebuju dojít do OBI a pak uklidit šuple na omáčky a octy, něco mi tam přeteklo....

Takže tak.

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...