neděle 26. září 2021

...nedělní ráno

 jako malované podzimními barvami.....

Šestá hodina ranní, chladno se tetelí jako mlha nad poli a loukami. V současnosti už to slunce vysušilo a mlha se rozpustila.


Včera mi dcera přinesla na ochutnání jablka z Lošova od spolutchánů z jejich zahrádky. Tak už vím, jaký bude jeden oběd příští týden, žemlovka....


A moje nově rozdělané práce.


Ponožky na zimu....vyzkoušený vzorek, přepočítáno......


Dexter na příští jaro, hihihi......


Jedno klubko na šálu, po konzultaci s dcerou čepice neeeee.......ta červená se špatně fotí.


Včera jsem konečně ušila dva polštářky 35x35 cm do školky pro panenky....Poslala jsem holčičkám ???? , možná i kloučkům, pruh látky na vymalování. A dcera ho přinesla pomalovaný domů, tak vyprat a vyžehlit, nastříhat a ušít....Dalo mi to docela zabrat, jeden zip ne a ne přišít rovně......



Dole obrázek z netu, my to dělali obráceně.  Oni nejdříve ušili polštářky a pak vymalovali..... Ještě máme i jiný motiv, jen musím koupit nové fixy na látky.
V počítači zadat něco jako....malování na látky apod.....


No a až tohle dopíšu, půjdu zkrátit dceři džíny....Už musím.... Podle tohoto videa.


Větrám v pokoji a cítím chladno, takové to podzimní. Ptáci dneska jen tak típají, je neděle, tak hluk z výpadovky jen mírný, ono to zase začne, až se všichni probudí.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Milky, zdravím. Já jsem vnučkám koupila textilní tašky na vymalování, ani nevím, kde je màm... Díky za připomenutí, jdu hledat. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska jen

 čtenářské okénko. 💕💖 Při sledování novinek eknih na kosmas.cz jsem zjistila, že vychází už třetí pokračování knih o zvěrolékařce, odehráv...