středa 8. září 2021

...dneska

mě čeká aktivní den. Pojedu vyzvednout do školky Simonku po obědě = po o, pak určitě půjdeme něco nutně "nakoupit". Odpoledne má celá rodina u nás stříhací den, přijede kamarádka Klárka.....

A zrovna jsem si všimla, že jsem sem nedala ani jednu fotku z víkendu mých zlatíček na chatě.

Popořadě.

Tak jo, ve čtvrtek byl na houbách synovec Vláďa v Tisé, šel do "revíru" mého tatínka, pak i mého. Vsuvka: v neděli by měl můj tatínek 92.....  Vláďa vzal na vodítku i jejich psího stařečka, našel asi 10 hub, ale určitě se pěkně prošel, pokochal krajinou, nadělal fotky. Měl týden dovolenou, tak přijel za "našima holkama" na venkov... On, jako ajťák v Praze, moc pohybu asi nemá, tak si to určitě užil. Z toho žádné fotky nemám, hihihi. Ale byl inspirací.

Na druhé straně republiky, tady, byla dcera se Simonkou, o víkendu v Hlubočkách na chatě, na procházce a přinesly domů plný košík hub....



Ten košík jsem dala vnučce já, systémem "padajícího ho..., hihihi. Já ho dostala od našeho primáře k mým 60tinám, plný něčeho, samozřejmě. To byla pěkná oslava.....Od všech v práci jsem dostala spoustu dárečků a společně knihu s patchworkem. Ach jo, kdepak ty časy jsou. A zpět....
Takže plný košík hub.....

A Ondra na stromě.....asi na jabloni pod chatou.....


Takže tak bylo o víkendu v mé širší rodině.
💗💙💚💛💜

Tak a ještě něco málo, co mi padlo do oka.

Sleduji https://www.washmpaper.cz, jednou jsem si taky něco objednávala....jo, na velikonoce závěsná vejce a zvířátka a kusy papíru, ještě jsem z nich nic moc nedělala...Ale sleduji jí i na Instagramu, má tam spoustu pěkných nápadů, nejen z papíru. Dneska například výrobu dýněk z provázku na podzimní stůl....To se mi moc líbí, asi zkusím. Mám pytlík plný skořice/dřívek, koupených jednou na vánoční věnce.
Těch fotek je pod sebou víc, návod krok za krokem, ale nevím, jestli to jde posunovat, když třeba nejste přihlášení na Inst.  

A ještě jeden nápad se mi moc líbí a asi ho budu praktikovat se svou vnučkou...
Teď nemám na mysli malování vodovkami, ale vyšívání na karton....Malovaly jsme minula, musela namočit a zabarvit všech cca 10 štětců, aby měla babička PAK co dělat....
Mohla bych sem dát ilustračně jednu fotku z jejich tvoření, ale víte, že tohle "pirátství" nemám ráda. 
Já vlastně vůbec nemám ráda piráty....
Tak proto odkaz na Inst.

Slyším klapot v kuchyni, bude kávička. Tak končím.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...