úterý 14. září 2021

...dcera mi/nám

 zase přivezla vnoučka. Kašle, nechtěla ho dávat do školy, když ve čtvrtek jedeme na sever....Už tu byl včera, ale to ho Zbyněk vzal odpoledne domů. Dneska bude přes noc/noci.... Takže učení od paní učitelky, atd. Byli ve škole na prvním plavání, ve vodě byli podle jeho slov jen 1x, ale řešili cosi, možná mokří...No a křehulka má kašlíček. Takže teplé čajíčky, kapky a mazání hrudi, hihihi. Ne, dost suše kašle, test má negativní....

Tady je venku podzimně. Rychlá fotka z balkonu, než najednou zjistím, že opadalo listí....



Ještě jsou na balkoně nějaké jahody....


Růže a vřesy si zatím nestěžují.


V bytě jsem přesadila pileí miminko do vlastního květináčku, tak jsem zvědavá....


No a včera jsem konečně dopletla druhý rukáv dalšího KALu u Vlněných sester, samozřejmě, že veeeelmi pozdě za nimi.
Ale je to za mnou a rozhodování o dalším je tady, hihihi.


Rukávy jsem udělala bez výpletu, už nebylo sil, ani chuti. A vlastně i příze. Nestačilo by. Svetr je z Pernilly , růžová 830 a krémová 978. Kdo nezná, dánská provenience,100% vlna z Peru od firmy Filcolana. Od Vlněných sester.

Sonrae, na Ravelry v českém překladu, plete se moc dobře.
Já nezvolila moc kontrastní barvy, pletla jsem touhle technikou poprvé a bála jsem se, že se mi to nepovede....a bude TO moc vidět, ty nedostatky.


Tak a co budu dělat dál ?
Myslím ruční práci.
Nevím, zatím si ze zbytků zaháčkuji s Martinou malá podkafíčka, ze zbytků Camilly, jako kočičky.... Než se rozhodnu, CO budu dělat.
Martina už je taky častěji na Instagramu, ale má i blog http://martiaa.blogspot.com. Kdysi jsme spolu byly v jedné háčkovací akci a já od ní mám zimní věneček se sněhuláky.....Mimochodem, moc pěkný, udělala bych fotku, ale má ho dcera pro děti, na dveře.
Ještě mne čeká jedna záclonka na dveře na chatě u mladých, aby nebylo vidět dovnitř a ráno nesvítilo slunce, aby děti déle spaly....hihihi. A dva polštářky do školky z vymalovávací látky. Tu už holčičky vybarvily, tak ušiju dva polštářky. Ty už jsem včera koupila v Jysku. Ale to až se vrátíme v neděli ze severu.....
Už se mi začaly myšlenky trhat, radši končím...

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...