pondělí 6. září 2021

...a pěkně svižně, ze začátku

 nového týdne.

Ráno objednat pana Há na týden do nemocnice na léčbu thiogammou/nohy.... Pak požádat kurýra, aby s balíčkem přijel dříve, protože zubař... A pan Há by krabici do schodů před vchodem do domu nevynesl. Nejde u něj spojit cestu po schodech s nákladem v náručí. Samostatně OK, ale....Mladý muž byl hodný, přijel včas. Já potom k zubaři, bankomat, lékárna a domů.

Stromy okolo domu zase jednou zdola. A modré nebe.


Tady náš dům.....




Všechny stromy zelené, jen kaštan začíná žloutnout.




A odpoledne dlouhé povídání s Uršulou/kolegyní tč. jako já v Olomouci.....Probraly jsme všechno. Pomalu se prokousává nutnostmi po přestěhování. Dneska, po mé navigaci z minulého týdne, byla přepsat techničáky k autíčku. Úspěšně, samozřejmě. Té byrokracie je dost, ale něco jde poštovně, něco přes internet, někam se musí jít. 😂

Pan Há kouká na tenis, momentálně pospává....Já si četla, dala mýt nádobí, jedna pračka taky hučí. Stroje mě pak zavolají, až bude hotovo.
Mezitím koukám na blogy, videa.

Našla jsem pěkný recept na buchtu za studena.
Jen jsem nevěděla, co je kajmaková hmota...asi to bude karamel, ten se dá připravit ze sladkého kondenzovaného mléka povařením. Hledala jsem to a našla recept, kde to taky bylo a v přípravě uvedeny plechovky....



A ještě jedno video, jak zabalit dárek do hedvábného/ látkového šátku......


Dobrý nápad, možná lepší, než hromady papíru.....

Poslouchám další album Michaela Bublé, je mi líp.....Psychicky, myslím.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...