pátek 10. září 2021

...jsme zpět

 z dopolední procházky. Pan Há si přetrhl tkaničku u boty, takže po převlékání do domácího...bude pečlivá výměna.

Venku je zase slunečno, nebe vyfoukané a modré, fouká méně než včera.

Já jsem ospalá, protože jsem si včera koupila novou knihu Chata ve Švýcarsku a četla jsem jí do noci a brzy ráno..... Mám je zatím všechny. Ty knihy.V téhle je moc pěkný popis krajiny, vaření a pečení a méně příběhu, ale já si ráda od této spisovatelky přečtu všechno a líbí se mi to. Taky bych to jinak nečetla do noci, že......


Tady na fotce je i s mým dalším rozpleteným svetrem. Už mám 2/3 prvního rukávu....Dala jsem si termín do příštího týdne. Abych mohla začít něco nového....


A do džbánku od Jarky Lehary pár větviček s kuličkami, o které jsem připravila ptactvo v zimě/citát mého mladšího synovce Toma k babičce, která chodila sbírat ořechy pod sousedův strom....


Připadá mi, že nedělám foťákem dobré fotky, musím se podívat na jeho nastavení.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...