čtvrtek 10. června 2021

..taková rychlovka,

 protože jsem si dala dobrou kávu.....hihihi.

Zastavila se tu dcera, přivezla mi v krabici kapsle do Dolce Gusto....ty neobvyklé, objevila je na internetu.....

https://www.nejkafe.cz

https://www.nejkafe.cz/do-nescafe-dolce-gusto/

A ceny jsou tam slušné, některé kapsle stojí v obchodech 115-145  Kč, při akcích 99-115 Kč. Takže se to vyplatí domluvit se třeba v práci nebo v okolí a pak ani poštovné není.....

Toto není žádná placená reklama, já když někde něco objevím, ráda se podělím o zkušenost.

Ty rozložené krabice jsem už uložila do papírového odpadu a pak jsem si vzpomněla, že je chci vyfotit....Jinak kapsle mají barevnou čepičku, takže se poznají v nádobě, kam jsem je sesypala. A vaří se 100-120 ml, všechny stejně.

Tyhle jsou jen na zkoušku a ze zvědavosti.

zlaté mléko...kurkuma....

modré nevím, překladem jednorožec nebo taky unikátní kukuřicové latte, hihihi

ženšenové latte s kolagenem.....

zelený čaj matcha latte s ženšenem...


ženšenové latte classic pro pana Há
latte zázvor a citron


Takže takto si já zpestřuji život.
Hihihi.

A to přeji všem.....
💗💙💚💛💜



2 komentáře:

  1. Milky, zajímavé kombinace a určitě i chutě. Třeba to modré bude kafe pro šmouhy...Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. V kávě se nevyznám,protože ji nepiju.Ale je to pěkný výběr.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...