úterý 22. června 2021

...tak a je tma,

 na Olomouc se řítí temný mrak s bouřkou ????

Nebude to jako včera ? To tu lehce zapršelo a bouřky se motaly všude okolo.

Takhle to bylo včera večer, už po bouřkách v okolí.



A takhle dneska před hodinou....Pole se začíná červenat, máky ???, ale pomalu ho "ukusují" stavební pozemky domků.....



Knihovna v zeleni. A jen malý kousek výpadovky.....


A před 5ti minutami.... a už i bouří. Chtěla jsem jít hned v osm do lékárny s receptem pro pana Há. S vědomím, že to nebudou mít a půjdu tam ještě jednou....Ale do tohohle nejdu.....




Tak jen letmý pohled na můj první Anker´s projekt KAL, dělám tedy oba. Jim, VS, jsem fotku neposlala, není to z jejich příze, takže jen tady. Bavlna od českého výrobce, ze syslírny. Jsem ráda, že už je to za mnou, byla s tím docela těžká práce, ale dvojí radost. Je to hotové a kus letitých přízí taky.. Druhý, svetr s dlouhým rukávem, na mne čeká na dodělání, protože jsem neměla dost příze a čekala jsem, až jí naskladní. A protože je to s mohérem, času dost....


A tahle kupka znamená, že mám rozdělané kalhoty pro dceru. Z látky pro změnu zase z látkové syslírny. Takový pokus, už jsem dlouho oblečení nešila. Když to nebude to pravé, může je nosit doma, hihihi.


A ještě něco hezkého si sem dám. Dcera má neskutečnou trpělivost, s holčičkou všechno....Včerejší večerní vaření.....Jsou jí 4 roky. Ještě mám jedno video jak loupe okurku, ale nevím proč mi nejde stáhnout.


A to mne dovedlo k dnešnímu novému videu Magic ingredients na YT.... Sleduji jí pravidelně, minule měla taky plněné placky, dneska se mi líbil ten "puchýř". Možná inspirace na vaření s dětmi, kdyby pršelo....Budou ty prázdniny....


Musela jsem rozsvítit, vůbec jsem neviděla na klávesnici.
Dneska a zítra mám nabitý program, poreferuji později....
A bouří tu tedy pěkně......

Klidný den všem, a zdraví........
💗💙💚💛💜

Bouřka je tady, blesk je hromem následován hned a rány jsou tak ohromné, že se skoro třese dům....😕






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...