sobota 12. června 2021

...ráno slunce,

 po obědě chladno, mraky a déšť.

Dneska jsem dělala meruňkové a jahodové knedlíky, dneska ty první. Ty jahodové budou zítra....Já vím, je neděla, ale nám je to jedno. A ještě asi upeču koláč.

Recept jednoduchý, už jsem ho tu dávala.

Tvarohovobramborové knedlíky :

250g tvaroh měkký

250 g nastrouhané vařené brambory

250 g hrubá mouka

1 vejce

špetka soli

Všechno smíchat, udělat hada, nakrájet kousky, plnit ovocem, vařit 5-7 minut podle náplně.

Mně víc chutnají druhý den, ohřáté v páře....Posypat nebo polít podle chuti.

A když už jsem u toho vaření, tak zase na skok do Asie. Mně se tam nejvíc líbí ta barevná rýže, jinak durian určitě nikdy neochutnám.

https://www.kupi.cz/magazin/clanek/5527-durian-jedine-ovoce-ktere-kvuli-zapachu-nesmi-do-hotelu-a-letadel


Znáte ???


Klidný sobotní večer všem.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Ovocné knedlíky jsem dlouho nedělala.Musím to napravit.Tvůj recept je zajímavý,já dělám tvarohové bez přidání brambor.Jednu dobu jsem dělala jenom z brambor.
    Miládko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...