středa 2. června 2021

...tak

 a jsem po druhém očkování. Celkem fit, bolest ruky v noci při převalování v posteli, trochu ve dne při práci, ale jinak OK. Ťukám....

V mysli jsem u kolegyně Uršuly, včera jí operovali druhou kyčel, doufám, že je v pořádku...Psala mi, že se PAK, až bude víc fit, ozve a podívat se na ní pojedu asi až do lázní, kam pojede hned příští úterý. Takový je její plán.....

https://www.lazneslatinice.cz

Domluvím se s dcerou, mohly bychom si tam udělat "výlet".....

Jinak počasí jarní, přestože už je vlastně léto. Ráno chladno okolo 5-6 stupňů, přes den střídavě teplé sluníčko a nebo chladněji pod mrakem.

Moje zahrádka "žije".



První rajče.....


Fazolky vyrazily....


Z rušné výpadovky jen tento cípek....


Z knihovny je vidět jen střecha.....


Včera tu bylo celou pracovní dobu rušno. Sekají trávu, dneska budou okolo našeho domu.....Už je slyším.



Tak tak.....

Dneska půjdu do lékárny, panu Há pro jeden lék, ten mít nebudou, tak mi ho objednají a bude zítra ? To by snad mohl přijít i balíček do Zásilkovny, tak ho vyzvednu/nebo v pátek...
Potřebuji taky pečivo a štětec na malování. Takže Terno a OBI....Uvidím.

Dneska bude rychlý a nenáročný oběd. Rizoto. Ale udělám si víc rýže a vyzkouším recept z tohoto videa.
 Uvařenou rýži smíchat s vejcem, okořenit ???, upéct jako placku na pánvi, i otočit. Na druhé pánvi orestovat zeleninu, houby, maso nebo párečky, to pak přendat na rýžovou placku potřenou kečupem, i něčím jiným ?, posypat sýrem a nechat dodělat... taková rýžová pizza...No, koukněte, od 16,52 minuty videa. Ale ani salát zezačátku a další nakládaná zelenina  nejsou k zahození, taky vyzkouším....



Pomalu se řítím do cíle s vyprazdňováním mrazničky, potřebuju ji vyčistit a i lednici. Takže vymýšlím, co vařit....hihihi.
Jinak jsem měla v plánu očistit a natřít zábradlí, zatímco pan Há spí...Ale nenašla jsem štětec, tam kde by měl být není, tak musím koupit nový. Barvu mám....Musím takhle po ránu, nechci, aby mi do toho pan Há "kecal"....To samé bude s mytím oken příští týden. Bude mít strach, abych nevypadla a bude se chtít okolo motat a to je snad větší riziko...Minule jsem to tak udělala a byl klid. Jen mi pomohl s velkým oknem na balkon, to není otevírací/ ????

Takže, to by byly mé plány, když půjde všechno jak má. Uvidím, jak to nakonec bude.
Tak zatím.

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...