pondělí 14. června 2021

...tak jo, už

 je tu doopravdy léto. Zeleň na balkoně roste, při větru šumí listy na stromech až přehlušují zvuky automobilů, hihihi.

Dneska den částečného úklidu, vařím plněné papriky v rajské a budu chvíli plést nekonečné tělo fialového přízového trika. Už jsem si vyhledala, co budu plést potom.....

Kdyby někoho zajímalo pletení malé taštičky na cokoliv u Kimmie Munkholm aliaz PetiteKnit , tak se můžete se podívat na její You Tube, má tam o tom několik videí. Mimo jiná, že.

Tohle je jedno z nich. V každém videu najdu nějaký "fígl" na pěkně vypadající pletení. Něco, s čím jsem si dříve dělala hlavu nebo to nevypadalo tak pěkně jako její....


A když už jsem na tom YT, tak ještě jedno video od SROS....Ona teď vaří za pomoci mladších bratrů a ukazuje vaření z pro nás exotické zeleniny nebo ovoce. Minule jsem sem dala durian, dneska chlebovník. Článek o něm je moc pěkný, ne vždycky najdu tak pěkný odkaz....
Minule vařili z ananasu, včera z avokáda. Vždycky to jdou nejdříve sklidit, natrhat a pak zpracují....


Půjdu si teď chvíli hrát s rádiem, používáme ho jako budík na ranní šestou hodinu pro pana Há na snídani, ale nějak nezvoní....Tak se musím podívat do návodu.
Po desáté budu volat svojí mamince a pak vařit.

Tak jo, jdu.....

Klidný den všem.
A zdraví.
A děkuji za vaše návštěvy u mne.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...