pondělí 28. června 2021

...dneska jsem

 odpoledne zase na netu. Tedy spíš je pozdní odpoledne.

Jsme zase sami, ale zítra přijedou a čtvrtek a pátek budou děti u nás...A v sobotu s nimi i dcerou chceme zajet za kolegyní Uršulou do lázní ve Slatinicích....

A zase jedno asijské/čínské video, ve kterém zpracovávají lokvát japonský, který lze pěstovat i u nás. Známý je také pod názvem japonská mišpule, jí se čerstvý, nebo se z něj vyrábí džemy, kompoty, i víno.... Na videu je jako doplněk k vařeným rakům....


Je až děsivé, jak malé množství masa je z těch raků a jakou hromadu jich rodina sní.....

Je tu pěkně dusno, i když chvílemi slunce nesvítí.

Jdu někam víc do stínu a budu si číst. Mám upletenou jen jednu červnovou ponožku, to jsem si myslela, kolik mám na to času. Jsem prostě liknavá a pak to doháním.

Klidný zbytek dne všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...