neděle 6. června 2021

...zase mě

 vyvezly na výlet. Dcera s dětmi. A to do Pradědova galerie u Halouzků.

Bylo to brzy dopoledne, protože naše děti jsou ranní ptáčata. Sluníčko svítilo a skoro nefoukalo, zase nás zaskočila předpověď v TV, i když všem dnům není konec, že.

A jaké to bylo?

Fotky mluví za všechno.





Praděd, patron zdejších hor.....



Tak tohle je trakař......





Ano, byla jsem tam.....


Dokonce tu mají svoje čapí hnízdo......


A množství kolotočů, dokonce tělocvičné stroje.....








Kostel  Jiříkově....





Zvonička na konci prohlídky.....


A spousta skalniček, posekáno.....Bylo to tam moc fajn.


Na oběd jsme přijely přesně, pan Há nám jen k tomu uvařil brambory. Já v šest ráno pekla kuře a dělala dušenou zeleninu.

Nejmladší spí po obědě a my ostatní si děláme potichu něco svého.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜


2 komentáře:

  1. Milky, zdravím. To je hezké, že Tě vyvezli...Pěkný výlet pro celou rodinku. A děti si to jusely užít taky báječně. Ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihihi...děkuji za návštěvu, hezký den všem.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...