sobota 5. června 2021

...těžká pohoda,

 zatím....

Je 7 hodin, už se hodinku motám okolo dětí, pan Há po snídani ještě spí. Je to lepší, protože má výhrady ke snídaní v pokoji u televize, ale....



Venku je po dvou velmi teplých dnech zase pod mrakem. Uvidíme, jestli nezmokneme.

Takže já mám chvíli volna a sedím u pc. Přečetla jsem maily, koukla na blogy a na oblíbená videa na YT. K těm blogům musím jen říct, že se potvrzují má už dříve psaná slova, že spousta holek končí nebo píše sporadicky. A jsou víc na Instagramu. Tam je to jednodušší....a rychlejší. Cvak.... a pár slov.
A u videí ?
Tam jsem se dneska zastavila u dvou sester a jejich životě. Obě jsou maminkami, čerstvě, a jsou pořád aktivní ve svém podnikání...


Jsou mi obě sympatické, o video se dělí, tak můžeme sledovat, co obě dělají a podnikají. V jejich nejbližším okolí se pohybuje spousta aktivních mladých lidí.
Pro mne je z nich  nejznámější Kateřina , kterou taky delší dobu sleduji. Sice nemám ani jednu její kuchařku, ale zajímá mě, momentálně je už taky dvojnásobnou maminkou...Je pravdou, že jsem moc ráda, že spousta mladých, aktivních a vzdělaných lidí žije plným životem a podělí se o to s námi zvědavými.....Mě to sledování plní některé osamocené chvilky....

Takže dneska další důkaz, že nesleduji jen asijské kanály, vaření a úprava domácnosti, hihihi.

Na domácnost koukám na skandinávská videa, ale někdy se musím potutelně smát, ani u nich není vždycky všechno ideální. Ale snaží se....A stopy toho, jak laicky někdy přistupuje mladá žena k pracím, jsou milé. Protože nikdo nejsme ve všem profesionál. A známe profesionály a Profesionály, že.....


Tohle video je včerejší, takže jsem ho sama neviděla....věřím v jeho kvalitu....
Kouknu na něj, jen tohle dopíšu. A pokud mi to děti dovolí....

Klidnou sobotu všem.
A zdraví všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne.....
💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...