čtvrtek 17. června 2021

... ranní ptáče

dál doskáče.....

Ne, že bych chtěla dneska někam skákat....Podařilo se mi umýt dvě okna za poklidu, když pan Há ještě spal. To by bylo řečí a motání se okolo, až bych možná z toho šestého patra spadla.

Už mám plán na to velké pokojové, zase zítra ráno, když tam ještě nesvítí slunce a v klidu si budu moct uklidit svou zahrádku, zase vytřít a vyluxovat. Teda, jako já balkon  vytírám každý týden, ale vyznělo to jinak, hihihi.  Okno v ložnici musím později, myslím v časově, když tam nesvítí ranní slunce. Pořádně jsem se potrápila na okně v pokojíku, jak je teplo a slunce na něj svítí, voda mi na něm bleskově schla....







Před týdnem jsem dostala od dcery kytku, jen jsem jí už dala do jiné vázy a přistřihla stvoly. Je pořád krásná.....


Jinak jsem včera večer dočetla "cestopis" od Fera Hrabala... Musím se s tím popasovat.....

Mám pocit, že na dnešní dobu to je kniha velmi zdlouhavá, plná informací a myslím, bohužel, že MLADÍ to nedocení.... Oni rádi všechno hop, hop a je hotovo. I filmy jsou často takové.. Kampak se ztratily dlouhé pohledy z očí do očí, kdy v nich měl číst i divák, hihihi.
Spoustu věcí v knize mě zaskočilo, přeci jen jsem taky byla vychovávaná v socializmu.....Ale taky jim věřím. V roce 1968 jsem byla puberťačka, ale sečtělá a dychtivá po informacích. A uvolnění ve společnosti mi přineslo spoustu nových znalostí, hlavně tedy v literatuře. Už v té době vycházely knihy, které nic nezastíraly nebo jen maličko....Musím se podívat u maminky v knihovně, určitě tam jsou. Docela by to stálo za to, přečíst si je znovu a teď....Snad v létě nezapomenu vybrakovat knihovnu rodičů....

Jdu si uvařit kafíčko, prohlédnout poštu a oblíbené blogy a videa....
Zatím.....

Hezký den všem a pozor na slunce !!!!!
💗💙💚💛💜



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...