sobota 26. června 2021

...mám tu děti,

 které se momentálně věnují sobě....Ondra si hraje na tabletu a Simonka prozkoumává krabice a krabičky, co to tam ta babička má.....

Je horko, dusno, nelepší se to, moc nám tady v Olomouci neprší, včera sice zase někde v dálce blýskalo, ale člověk se TEĎ víc bojí neznámého....

Takže my/senioři jsme zavření doma, nestojím o horký "saharský" vzduch.

Tak rychle něco pěkného a zajímavého z YT.

U mladé Vietnamky, žijící s rodinou v Německu, https://www.her86m2.com, zase jedno video.

Tentokrát zpracovává jahody. Červené i žluté, nasladko i naslano. Ty žluté asi spíš sladkokyselé do salátů. Taky hned na začátku udělala dcerce pěkné tousty....

Takže hurá na 6 letních receptů na léto.....a všimněte si jejího používání květů...třeba ty jahody v rosolu...mňam.....


A to bych nebyla ani já, kdybych zase po ránu trochu necestovala. Zase do Kambodže ke SROS. Tentokrát vaří z https://cs.wikipedia.org/wiki/Maniok_jedlý....
Zajímavé, od jeho sklizně/vykopání až po zpracování....a snědení.....


Tak jsem si zacestovala, jdu se zase věnovat dětem. I když ty mne moc nepotřebují, slyším klapat Simonku v pokojíku.....
Ale jdu.

Hezkou sobotu všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...