neděle 27. června 2021

...podvečerní duha

 po prudké přeháňce za plného slunečního svitu.....



A ještě pořád drobně prší. Mrak je asi přímo nad námi a já ho nevidím.....

Včera si mladí přijeli pro děti, poobědvali jsme  spolu a potom jeli na narozeninovou oslavu do Zábřehu. Počasí bylo podmračné, ale teplé.
Dneska je celý den slunečno a teplo, jen tu a tam bílý či šedý mrak. A před chvílí ten déšť.

V Ústí jsme bydleli kousek od nemocnice, takže každé houkání sanitek nebo let vrtulníku jsme měli z první ruky.
Tady bydlíme taky kousek od nemocnice, jen na ní nevidíme přímo, jen ze strany z ložnice a pokojíku. To vlastně vidíme i věž olomoucké radnice.....
Takže dneska mi přišlo, že sanitky houkaly nějak moc často.

Já si udělala pracovní den, odmrazovala jsem lednici s mrazničkou, potom jsem vytřela a prala...Ne moc, tak akorát....hihihi. Taky jsem ostříhala panu Há vlasy, už to měl dlouhé. A zase prokoukl a omládl. Jako já, opět hihihi......Změna je život.

Momentálně koukáme na fotbal Česko versus Nizozemsko na ME.
Takže tak.

Klidný večer všem.
A sílu do dalšího pracovního týdne.....
A děkuji za návštěvy u mne......
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...