úterý 8. června 2021

...léto bylo

 tři dny, teď už se to maličko kalí od jihozápadu....Ale to je dobře, zase to potřebuje krajinu umýt....deštěm.....

Jak by ale ne, jedu v poledne vyzvednout Simonku do školky.

Po ránu jsem jen vyfotila mou zahrádku, začínají kvést jahody, experimentální rajčata mají plůdky...A rozkvetl i sléz.









A miminko pilea vyrostlo do krásy. To je tedy v bytě. Jen cestou z balkonu jsem neodolala a cvakla ho taky......


Včera jsem se dopoledne věnovala bytu, úklid, vytřít, vyluxovat, otřít prach, umýt koupelnu a sanitu, však to znáte....Takže jsem pak odpoledne jen uklízela umytou myčku, dodělávala drobnosti, chvíli si četla na tabletu a chvíli pevnou knihu. Jsem v ní asi v polovině, tak pak napíšu svoje dojmy....A taky jsem odpočívala, protože i ten úklid zvládám trochu jinak než před lety.....

Tak ještě pár vzpomínek. Protože přesně před rokem jsem v pondělí 8.6. psala o uplynulém víkendu....Byly jsme s dcerou pro zbytek knih a kytek v bytě v Ústí, předat klíče od bytu novému majiteli....A pak za maminkou do Tisé...... A dcera měla slezinu z gymplu taky v Tisé.


Tak jo, pan Há vstával, slyším ho vařit si čaj v kuchyni.

Jdu. Tak zatím....

Hezký den všem.
A zdraví.
💗💙💚💛💜




1 komentář:

  1. Milky, zdravím. Krásně Ti kvete hortenzie, nádherná barva. Mám je moc ráda. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...